Moana Bebeğim cumartesi günü aşı oldu bugünde kan verdi. Asla kendine dokundurmuyor. Yatirsak ağlıyor kaldirsak ağlıyor. Bezini alacağım zaman bir şey yapacağım sanıyor bu normal mi? Ne zaman geçer