Birkullanici senabzdmr ekstra çocuk doktoru ücreti almak için diyorlar .ben ilk kzıımada öyle yaptım ikincisinede
Emily37 senabzdmr sen bi doktora götür kontrole zaten o sana ne zaman çektirmen gerek söyliycektir.bizim ilk doktorumuz istrmedi ama şimdiki istedi mesela.şükür bi problem yok umarım kimsenin bebeğinde de olmaz🥰🙏