Benim bebeğimde 4 ay 3 günlük derin uykuya geçmiyor ne gündüz ne gece çok yıpranıyorum emerken uyuyor bırakınca uyanıyor yüz üstü uyumayı seviyordu şuan öyle de uyumuyor salyalarıda akıyor diş sancılarımızda başladı gibi emzik tutmayıda pek sevmiyor saatlerce uyuyan bebeklerin formülü nedir🫥