Linaoykum_ Yani o da olabilir. Her mamayı kusan, hazmedemeyen bebekler de var. Mecburen anne sütü alan,bulmak zorunda olan bebekler olabiliyor. Bir tanıdığım öyleydi bebeği. Mamalar raporlu olsun normal olsun denediler ama.icemedi bebeği. Doktor anne sütü şart demişti. Hastanede kalıyordu artık çok zayıf düşmüştü.
Sonra ona da başka bir anneden süt geliyordu sağolsun. Ama ücretli değil bağış yapıyordu. O da hastanedeki bebeğine iciriuordu. Şifa olmuştu bebeğe, toparlandı, büyüdü,sağlığına kavuştu. Ve uzunca o annenin sütünü içti. 🥲
Ama kanser hastalarında ihtiyacı olduğu için bulunursa alıyorlar bunuda bilmiyorum.