merveklncc1 Kızlar bebeklerinize rota aşısı yaptırdınız mı yada yaptırmayı düşünüyor musun bazı doktorlar öneriyor bazıları önermiyor çok kafam karışık
Karaadas merveklncc1 ben yaptırıcam çünkü eltimin kızı rota virüsü kapmıştı çocuk neler çekti o kadar kötü geçirdi ki hastalığı kayınvalidem memleketten çıkıp geldi torununun o hallerine dayanamadığı için. Şuan 2. Aydayız doktorum bana 3 ve 5 ayda yaptır dedi 2. Ay aşıları biraz ağır 3. Ayda ve 5. Ayda aşı yok dedi rota yaptır dedi
merveklncc1 NukleerBaslikliKizz bilmiyorum ki genelde devlettekiler önermiyor ozeldekiler yaptırın diyor
Banuaden İyi akşamlar bende kuzuma yaptırdım tabiki bu şartlarda yapılması gerekiyor Sağlık için herseye açığım bağışıklığı çok düşük olduğu için hastalık kapma oranı çok yüksek onun için yaptırın 👍
MerveST merveklncc1 okulda çalışan bir anne baba olduğumuz için öğrencilerden her türlü bakteri virüs eve getiriyoruz ve arkadaşımın oğlu çok kötü atlattı, hala etkisi sürüyor. Bu yüzden biz yaptırdık
Emily37 merveklncc1 ilk çocuğumda yaptırdım.kızımada 1 ay sonra yaptırıcam doktorumuz mutlaka yapılmalı rota salgını çok oluyor ve çok Or atlatılıyor diyor
2E1M merveklncc1 biz yaptirdik 2 dozunuda. Doktorumuz onermisti bize. Bizim doktor cok titiz, eger gerekli ve iyi olmasaydi onerecegini dunmuyorum
Zcelik merveklncc1 kimmiş o önermeyen çok merak ettim isim verir misiniz mümkünse çalıştığı hastanede. Şaka gibi. İmkanım vardı yaptırdım çok şükür. Olan herkeste yaptırmalı bana kalırsa.
Efeninannesi48 Zcelik doktoru dovmediginiz kalmis muhtemelen maddi konudan yetisilmedigin icin doktorda yapilması şart degil falan demistir sakin olun😂
Efeninannesi48 Gamze225 bende yaptiricakdim hem fiyati cok aşiyordu butcemizi hemde ayni sekilde yan etkilerini gosterebilecegini soylediler ve ileride yine rota olma ihtimalide oldugunu soylediler sadece asiri agir gecirmeyecegini soylediler bizde malesef yaptiramadik
Zcelik Efeninannesi48 olamıyorum çünkü rota sebebiyle hasta olan çok bebek gördüm. Nasıl bir sağlıkçı bunu diyebilir anlamda veremiyorum açıkçası. Maddi durum sebebiyle yaptırılamıyor olabilir tabii ki ama yapmayın demek? Keşke herkesin imkanı olsa yaptırabilirse tabii. Ama kalkıpta doktor yaptırma dedi demekte biraz yanlış geliyor açıkçası!