MiracAlpinveUmutunAnnesi merhaba benim oğlum 2 yaşında koltuktan zıpladı yere ayağını burktu kesinlikle evde basmadı yere bizde hastaneye götürdük acile akşam çocuk doktoru yürüttü yürüdü elledi kırık çıkık yok demişti neyse eve geldik yine yürümüyor topallıyor 1 gün geçti yine aynı tekrar gittik ortopediğe bu sefer film çekildi hiçbirşey Çıkmadı. Doktor psikolojik dedi acıyorsa basmaz üstüne düşmeyin demişti. Nerdeyse 15 gün topalladı sonra normale döndü. Çok üstüne düşmeyin inadına da yapıyorlar bazen ☺️