Kızlar çok üzülüyorum bebegim 5 ay 10 günlük ,neredeyse 2. Ayindan beri sallıyorum ve onun adına çok üzgünüm hep sallanıyor ne kadar sağlıklı bir uyku olabilir ki. Linc tayfa gelmeden söyleyeyim hamilelikten önce bile asla sallamam diyen biriydim. Çocuğunuz uykusuzluktan kriz geçirince her yol mübah oluyor . Henüz yol yakınken sallamayı bir şekilde bırakmamız lazım. Bu konuda tecrübesi olan öneride bulunacak olan var mı acaba ?