Anneleer, benim kızım 3 ay 8 günlük oldu. 2 gündür çok değişik bir şekilde uykuları kısaldı. Gündüz uykularıda gece uykularıda epey azaldı. Bu durumu yaşayan oldu mu? Sürekli bir ağlama var uyumak istemiyor ama uykusuda var. Ne yapacağımı şaşırdım. Sanırım fikirlerinize ihtiyacım vaar😔