Merhaba kızlar, bebeğim yemeklerden sonra bazen bı saat bazen yarım saat sonra çok az kusuyor. yenidoğan zamanında olmuyordu kusması. Şimdi Peynir kesiği gibi. 1 ay önce doktorumuza sormuştum şimdilik bir sorun görmüyorum azsa ve peynir kesiği gibiyse sorun değil demişti. Fazlasını cikariyordur dedi. Artarsa miktarı tekrar gelin demişti. Fakat 1.5 ay geçti hala ara ara oluyor artma olmadı. Çok fazla da yedirmiyorum. Reflü olmasından korkuyorum. Ağzından akıyor biraz öyle avuç dolusu kadar değil tabiki. Reflü olan bebeklerde başka ne gibi belirtiler oluyor? Endişelenmeli miyim 😕