miniksavasciveannesi Kizlar ne yapcam bilmiyorum artik hastaneden mama verdiler kilo kaybindan dolayi süt birakin onu normal ek gidayi bile almiyo agliyo yikiyo zorla yedirmeye kalksam bile cikartiyo agzindan bir yasina gircek su bile icmiyo ne yapcam sasirdim artik 😭
Degrmenesra miniksavasciveannesi hayatımın en zor anları iştahsız bir bebek. 2 bucuk yaşında hala aynı neler çektim neler. İnşallah sizinki dönemseldir düzelir çünkü ara ara böyle dönemler oluyor daha çok zor oluyor tabi
Ayssss1 miniksavasciveannesi istahsiz bebek cok zor dogdu dogali emdi emmedi memeyi birakti bu defa mama iciyor icmiyor ek giyada gectik yedi yemedi 18 ayligiz hala ayni yemiyor
miniksavasciveannesi Degrmenesra dogdu dogali su icmiyo .s ek gida özenle hazirlarim yemez biz bide kemotrapi aliyoruz 🥺 bi sihirli deynek gelsin ve ishatini acsin ya kizsan anlamiyo oynasan yemiyo 🥺
miniksavasciveannesi Ayssss1 of allh kolaylik versin canim insalh bi gunde değişir istahi cok guzel olur 🥺🤷🏻♀️🤲
miniksavasciveannesi Beriz_01 1 yasinda 9 kg kemotrapi yuzunden cok zayifladi zor 9 kg getirdim ama yine gidiyo o kilo .s yese daha iyi olcak