Cennet_annesi Şimdi gördüm bu ay ilk olarak ödeme gözüküyor fakat ben faturamı çoktan ödedim şimdi gördüm nasıl olucak peki şimdi 😌
alintugce34 Cennet_annesi benımde onaylanmış ama fatura mı para mı anlamadım yarın kaymakamlığa gıdıcem
Birdunyabircennetannesi Cennet_annesi Önümüzdeki aya aktariliyor. Bende bu hatayı yaptım eşime çıkmış görmedim 😅
Cennet_annesi alintugce34 oraya gitmenize gerek yok , Şubat ayında ödemeniz yatar ya hesabınıza aktarirsiniz yada ptt den çekersiniz , fatura eşinizin adinaysa veya kimin adinaysa onun e devletine girerek ptt kurum odemelerinden bakmaniz yeterli
Cennet_annesi 1eylulll_ faturayı soruyorsanız fatura kime aitse onun e devletine girerek ptt kurum odemelerinden bakmaniz gerekiyor 😌
Birdunyabircennetannesi Cennet_annesi Ben abonelik numarasını yanlış girmişim maalesef ödeme yapamadım bir türlü ama e devletten yapilabiliyormus