Kizlar merhaba lutfen bilgisi olan bana yardimci olsun, oglum 4 yaşında poloniyada kreshe gidiyor ve ne yazik ki 3farkli dili var. Turkce,ingilizce ve polski ve ne yazik ki burda cocuk psihiatri mart ayindan once ozel de yok,
Goz temasi var , ismine tebki veriyo 1 den 10 kadar ingilizce ve turkce sayiyo abisinen saklambac oynar hershey iyi guzel cocuklarlan oynamak istemiyo kalabalik yerleri sevmiyo evet gelishim geriligi var Ama otizim olabilir mi ?
Yalniz oynamayi seviyor , komut aliyor lutfen bana yardim edin uzun oldu hakkinizi helal edin 😔