Rumeysa61 Eğer genetik bir durum veya epileptik değilse ateşli havale hasar bırakmıyor. Ateşin aniden yükselmesi veya düşmesi sonucu oluyor. Bir anlık şok yani. Yapılabilecek bir şey de yok aslında😬 havale geçirir diye ateşten korkup düşük derecelerde bile ilaç veriyor çoğu kişi ama çok yanlışmış tam tersi vücudun ateşle savaşmayı öğrenmesine müsaade edilmediği için daha riskliymiş.
Aniden mesela 36’dan 38’e yükselen ateş yavaş yavaş 40’a yükselen ateşten daha kötü. Ne kadar sakin olursak o kadar iyi.