Evet bizde salgından nasibimizi aldık. 1 haftadır ailecek hastayız. Bugün tam 1 hafta oldu tam iyileştik toparladık diyorum tekrardan burnum tıkanmaya gözlerim yanmaya hapşırma ya başladım. Kızımda aynı şekilde hastalık mi geçmedi yoksa tekrar mi hasta olduk anlamadım ya bu ne böyle.