Hayırlı geceler kızlar, kızım 10 aylık bir haftadır çok yoruyor beni 9. Aya kadar düzenli uykusu olan bebek gitti saatlerce ayağımda sallıyorum olmuyor bırakıyorum kendisi uyusun diyorum ayağa kalkıp ağlıyor olmuyor uyuması gece 12-1 i buluyor ve uyusa bile gece sık sık uyanıyor hasta desem degil sürekli oyun istiyor, ne yapacam ben geçici midir bu sabah erken uyanıp işe giden biriyim.