KLbRaa ya ben rezene ıhlamur kiraz sapı karıştırıp içiyordum. Arada bir papatya falan da içiyordum. farkettim ki ne zaman içsem ertesi gün felaket yorgun uykulu oluyorum başım dönüyor evde de yalnızım bebeğime bakamayacak duruma gelince bıraktım içmiyorum