2709G 3 aylık bebeğim var 40 ım çıktıktan sonra düzenli adet olmaya başladım ama bu ay 6 gün gecikme oldu yarın beta vermeyi düşünüyorum bu durumu yaşayan var mı aranızda (geri çekilme ile korunuyoruz)
2709G Damla29 hap kullanamıyorum emzirdiğim için iğneyi hemşirem önermiyor prezervatifte beni tahriş ediyor napıcam başka 🤦🏻♀️
Damla29 2709G spiral takılın en kolayı o suan haplar zaten hormon veriyor saana cok gereksiz süte geçmiyor deniyor ama geçiyordur elbet
Birdunyabircennetannesi 2709G 2 kez bu yöntemle hamile kaldım hamilelik durumunuz çok yüksek. Oğlum 3 aylıkken bu şekilde güya korunuyorum sanmıştım hamile kaldım tabi düşük yaptım ama 🤷
azizeasaf Emziriyosan sıkıntı yok hamile değilsindir bekle gecikme olabiliyor düzene girmiyor eskisi gibi emdiği için aksaya bilir normal
2709G azizeasaf emzirirken hamilelik belirtilerinde öyle bir göz gezdirdim ilk belirti sütün azalmasıydık benimde sütüm az bu aralar aksi gibi
irma0606 3 aylık bebeğiniz var 40ım çıktan sonra düzenli adet oldum diyorsunuz, daha 1ya da 2 kere falan adet görmüşsünüzdür nasıl düzenli oluyor :) 1 yıla kadar düzensiz olması çok normal. Benimde 7aylık bebeğim var ara ara lekelenmeler ve gecikmeler oluyor
2709G irma0606 40 ım çıkar çıkmaz adet oldum adet için kullandığım bir uygulama var günlerim ve döngüm eski düzeninde olacak şekilde 2. Kez tekrar oldum düzenim yine aynı devam etti bu ay 6 gün gecikti olarak gösteriyor.
2709G Birdunyabircennetannesi diğer arkadaşa söylediğim gibi diğer yöntemleri kullanamıyorum açıkçası tekrar hamile kalmaktan korkmuyorum ama böyle plansız olunca bi acaba mı diyor insan bu arada ne denir bilemedim geçmiş olsun Allah oğluşunuza güzel ömür nasip etsin
azizeasaf Birdunyabircennetannesi Emziren anneler hamile kalmıyor değil adet gecikmesi yaşıyor düzensizlik yaşıyor emzirme boyunca
salakmisincemilee 2709G ilk aylar hamile kalma riski daha fazla sut falan da korumaz hikaye yani geri cekilme de korunma yontemi degil malesef
DAO 2709G Emzirirkende kullanılabilen doğum kontrol hapları mevcut sorarsanız sağlık ocağına öğrenebilirsiniz. Olmazsa spiral veya aylık iğnede kullanabilirsiniz.
Birdunyabircennetannesi azizeasaf Yorumunuzda emziriyorsan hamile değilsindir yazıyor ama. Neye istinaden hamile değilsin dedin peki?
azizeasaf Birdunyabircennetannesi Adetinin gecikmesinden şüphelendiğine ve adet olmadığına bağladığına istinaden değilsin dedim çünkü emzirme dönemi olmayabilir veyatta aksayabilir.
Birdunyabircennetannesi azizeasaf Tamam olabilir ama direk hamile değilsin demek ne kadar doğru? Oğlum 3 aylıktı emziriyordum adetim gecikti ve test yaptım hamileydim. Yani süt korumuyor hamileligi