Mrvaydn_ Faymer hamilelikten önce 2 aşı oldum daha sonra korona oldum. Sonra hamile kaldım ve hamileyken 3.dozu olmamı söyledi doktor kovid olmamın üzerinden 6 ay geçtiği için. Hamileliğimin son haftasında tekrar kovid oldum ama hafif atlattım sayılır.
Yigitmiray38 Faymer yani bilmiyorm aşıdan mi da iki doz sinovac olmuştum hamile kaldım hatta son dozla hamileliğimi öğrenmem arasında pek zaman yoktu. Rahim ağzı kısalığı oluştu bnde. 2.hamileliğim.ilkinde böyle bişey olmamıştı 38. Haftada doğum yapmıştım. Doktorlar bile sorup durdu ilkinde olmadı mı böyle bişey diye yok dedim olmadı. Aşıyla alakası var mıdır bilemem tabi
Hunilininbirii 2 doz biontech olmuştum hamileliğim çok güzel geçti herhangi bi sorun yaşamamıştım ben
Ebruxx1 Faymer aşı olmadım ama hamile kalmadan hemen önce covid geçirdim hamileliğim çok sağlıklı geçti ama doğumdan 1 hafta sonra beynime pıhtı attı beyin kanaması geçirdim ölümden döndüm yoğun bakımlarda yattım 1 Haftalık bebeğim evdeyken iyi ki aşı olmadım bide aşı olsaydım ne olurdu bilmiyorum arkadaşımın aşıdan sonra kalbi su topladı mesela
Dila2022 Ucuncu doz asimi oldugum hafta hamile oldugumu ogrendim.ilk hamileligime gore cok daha rahat gecti aksine son haftalarimda da covid cok yayilmisti, dr um 4. Dozu da onerdi ama ona karar verene kadar dogum yaptim😄