Umrzng29 İlk adım ayakkabısı nasıl olmalı kızlar bu konuda marka yada önerisi olan yazarsa çok sevinirim ☺️
sarmaliklahana Umrzng29 flo 5 nokta aldım ben. Kızım ilk zamanlar parmak ucunda yürüyordu koltuktan falan tutarak ama ayakkabıyı giyince düz basmaya başladı.
asiltonunmommysi Umrzng29 yürüme öncesinde vicco giydik hep. Yürüme sonrasında soğuktu falan normal bi bot aldım viccoyu da ara ara giydi. Memnun kaldım ben vicco dan hemde rahat güzel