Nslhn5561 3 aylık bebeğim anne sütü(tek göğüs)+mama olarak gidiyorum elimden geleni yapıyorum sürekli emziriyorum ama yetmiyor 😢 ve ülkemiz malum mama fiyatları arttı Hip gibi içeriği olan besleyici MAMA tavsiyeniz var mı ve Hipi değiştirirsem içer mi ??
Aydur422 Nslhn5561 bende sizle aynıyım bebegşm 4 aylık Bi gögsüm cok az süt cocuk dpymuyo mecburen bu ay mamaya başladım evolvia ile oda cok kustıruyo bazen bide kokuyo daha önce aptamil kullanıyordum bu ay buna geçtim bakalım kilo artışı nasıl olcak
Damla29 Nslhn5561 bebelac deneyebilirsiniz oğluma onu kullandım goldunu kızıma aldım sevmedi onada sma kullanıyrm oda uygun 800 gramı 250ye aldım e bebekten bebelac daha uygun
blself33 Nslhn5561 similac mama hem uygun hemde içeriği çok iyi. Canada üretiyor ve insan sağlığına en çok dikkat eden ülkeden biridir. Tavsiye ederim.
Nslhn5561 Aydur422 evolvia ile e bebekte kaeşılaştırmıştım Hip i içerikleri hemen hemen aynı ama bazı yorum sayfalarında içeriğini değiştirdikleri yazmıştı bende vazgeçtim
Alissinannesi Nslhn5561 küçük paket alıp deneyin her bebek her mamayı kabul etmiyor ama ben ikisinden de çok memnunum bulamayınca humana aliyorum
blself33 Nslhn5561 evet e bebekteden aliyorduk ama kırmızı beyaz diye bı site var daha ucuza geliyor diye ordan temin ettim çoğu kez.