ikizlerinanasiii Kızlar robot süpürge alacağım ama çok bütçem yok ldysto diye bi marka var biraz Uygun fiyatı almayı düşünüyorum fakat kararsızım kimseden duymadım kullanan. Aranızda kullanan var mı?
benkosarim ikizlerinanasiii yok duymadım.ama ben TCL 6000 kullanıyorum çok memnunum uygun fiyatlı bir bakın sizde Trendyol da yada diğer sitelerde yorumları var tavsiye ederim
Azyef ikizlerinanasiii ben kullanıyorum 1 yıl olmak üzere toz hazneli falan araştırarak almıştım .o zaman roid mi eve plus vardı hazneli olanlarda o pahalı gelince bunu aldım .yazın halı yokken sildiriyprum ondada bir sıkıntı yok halı varken hemen hemen hepsinde aynı sıkıntı ıslaklığı halıya gecıyor araştırdıysanız denk gelmıssınızdir bu şikayetlere .Ben o zaman roborock s5 s6da baktım onları almamamdaki tek neden İstasyonsuz olmalarıydı fiyatları o zaman yakındı .
Ozlemdolugan ikizlerinanasiii viomi v5 pro kullanıyorum 8 bindi en son fiyatı memnunum cok güzel çekiyor çekim gücü cok cok iyi