Beyzamnnt tahmin ettiğim nedenler. Aslında bunu sormamın sebebi diğer tv izleten annelerde bu gibi sebeplerden izlettiğini söylüyor. Ama demek ki açmadanda olabiliyormuş bunu görmeleri gerek. Tüm gün tv izletmekte tüm gün çocukla ilgilenmekte çok uç şeyler şuan eminim çok yoruluyorsunuzdur bu yoğun ilgiyi uğraşı vermemek adına baştan hiç açılmaması en güzeli, standart bir ilgi alakayla devam edilirse anneninde bebeğinde zor bir sürece girmesine gerek kalmaz sizin vesilenizle diğer annelerede iletmiş olayım. Sağlıkla büyüsün bebeğiniz🌸