Şimdi cagnimmm analar ben 29 Aralıkta leke gördüm 30 aralıkta birsey yoktu 31 aralıkta adet oldum tekrardan 5 ocakta adetim bitti 6 ocakta esimle birliktelik oldu korunma yok (SPİRAL) takılı ama adet olmadan Bi kaç gun önce eşim brisey hissediyorum demişti kaymışmj diye endişe ettim sonra adet olunca doktora gitme gereği duymadım temizlendikten sonra birliktelik olduğunda birsey hissetmediğin söyledi şimdi 3 gün önce birliktelik oldu ama bugün ben aşırı lavaboya çıkıyorum alttan aşırı yanmam war ve azar azar kanamam war 🙄🙄 sizce bunun sebebi ne olabilir Hamilelik olma ihtimali war mi acaba 🥲🥲 3 cu bir çocuk asla düşünmüyorum
Çok uzun oldu kusura bakmayın 😊😅