Üzülmeyin ben lohusalığın dibini yaşadım afedersiniz anıra anıra ağlardım oğlum ağlardı ben ağlardım sevmek istemezdim bana yük gibi gelirdi ama çok dua ettim ağlaya ağlaya yalvardım Allah’a psikolojim düzelsin diye çok şükür 20 gün sürdü oğlumsuz bir hayat düşünemiyorum çok şükür verene geçmeyecek gibi görünür ama herşey çok güzel olacak