Mervegmlksz Merhabalar oğlum için kompresörlü nebulizatör araştırması içerisindeyim. Sizler hangi markayı kullanıyorsunuz ve memnunmusunuz bilgi verirseniz sevinirim
Nur67 Mervegmlksz merhaba bizde eczaneden yeni aldık hava vermek için adını söyleyim Bi bakarsınız respirox ben memnun kaldım çok güzel
MelindaMelisa Mervegmlksz omron var memnunum ama ben şu sessiz olanlardan alıcam kablosuz rahat her yerde kullanabilirim.Omronla aynı fiyattı
Pasamm14 Omron c28p modelini kullanıyoruz bir buçuk senedir çok memnunuz seside diğerlerine göre biraz daha az