23Merve_genc Kizlar 10 aylık kızım kaç aydır çok nadir veriyorum kan ve demir ilacını dişleri falan çürütüyor diyolar da siz napiyosunuz veriyomusunuz
emayy 23Merve_genc d vitaminini düzenli veriyorum ama kan ilacını vermiyorum çünkü hem kabız yapıyor(zaten kabız bebek iyi e kabız yaptı)birde çok gaz yaptı bu hafta kontrolümüz var doktor önerisi ile başka alıp denicem
Melekbas 23Merve_genc devletin verdigini degilde baska bir marka alin devletin verdigi icerik olarak doktor onermedigi ve yan etkileri oldugu icin baska marka onermisti bize d vitamini ve demiri ocean kullaniyorum ben duzenli hergun veriyorum
ecmelverainannesi 23Merve_genc bende düzenli vermemiştim taki bir haftaya kadar çok iştahsız bir bebeğim var dokuz aylıkken sağlık ocağındaki doktor kan vermemizi söyledi rutin bi kontrol için ve kızımın kan değerleri vitamini aşırı düşük çıktı kendimi çok kötü hissetim çünlü hiç adam akıllı verdim ilaçlarını ve o gün bugün hem ilaçlarını düznli kullanıyorum hemde zorda olsa takviye şeyler veriyorum şimdi bence kullanın gelişimi için kan değerinin düşük olması hiç iyi değil
MelindaMelisa 23Merve_genc İkisinide düzenli veriyorum.İlk kızımda düzenli vermeme rağmen demiri yükselmedi hep takviye vermek zorunda kaldık.Şuan hala ferrum kullanıyor
Aselerva27 Benim bebeğimde 9 aylık geçrn kan vermiştik çok az bi kansızlık çıkmış kan ilacı bestiron kullanıyorum da düzenli verdim hep değiştireyim mi yoksa başka takviye falan mı vermeliyim doktor demir ilacını kullanmaya devam et dedi sadece
Nursena0606 23Merve_genc 15 aylık oğlum d vitaminini öğle tok karnına her gün veriyorum. Demir için 9.ayda değerlerine bakıldı ve biraz yüksek çıktı o yüzden bıraktık. 1 yaşında tekrar bakıldı ve gerek görülmedi o yüzden kullanmıyorum. Ama 9.aya kadar düzenli kullandım.