Prens_annesi2110
Kızlar yemiyor yemiyor yemiyor.. omlet yapıyorm vs 11.5 aylığız daha tam olarak kahvaltı ettiği ya 1 ya 2.. ağzına veriyorm 1 2 kez aliyor sonra yok zorlayınca öğürüyor zorlamak istemiyorm zamanla kendi yemeye başlayınca alışmaz mı kahvaltı etmeye zorlamak ta olmuyor çünkü sizler napıyorsunuz?