Kızım 7 aylık hala 6 kilo 3 aydan beri meme reddi yaşıyoruz doktor 5 aylıkken ek gıdaya geçirdi ama yinede kilo alımı iyi değil ek gıdayı çok yemese de süte göre daha iyi yiyor anne sütü ya da mamayı daha doğrusu sıvıyı pek sevmiyor ilk hip almıştık sonra aptamil ama hala onu da yeterli içmiyor sürekli saati geçiyor döküyorum çözüm önerisi olan var mıdır