EmineAtlas yine eskisi gibi tişörtler baya ıslanmaya başladı ve bebek emdikten sonra sıkıyorum hala süt var. Sütüm yetiyor bence ama bebek eskisi kadar fazla emmiyor. Saat başı emen bebiş şimdiler de 3 saatte falan emmek istiyor. 3.5 aylık bu arada. İlk 3 ay gayet iyiydi kilo alımı 1 er kilo aldı. Ama şimdi tartıya çıkıyorum sonra onu alıyorum hiç kilo almamış gibi :( üzüldüm vallahi hayır aç olsa yeteir kadar beslenmese ağlar zaten bazen memeden tazyik gelince çekiyorum kendini parçalıyor emmek için. 15 güne kontrol var inşallah kilo alır bu süreçte