Melekannesiiiii 5 aylık şuan 4 aya kadar emip uyuyordu bende rahattım ama 4 ay uyku gerilemesnde yarım saat arayla uyanp uyumk için meme istedi şuan uyumadan önce emzirip sevip yatağa bırakıyorum sallıyorum seviyorum okşuyoruö vs ama 1 ,5 saati geçiyor🙈zaten bu uyku gerilemei kaldı sanki bizde hala eski düzeninie dönemedi sürekli uyanıyor sürekli ve aşırı ağlıyor asla tam dalamıyor 1 saat uğrşqıyorum uyuttum diyorum odadan çıkıyorum hop geri en başa 🤪