Merhabalar bebeğim 5.ayına girdi 2 aylıkten beri şiddetli kusma günde 8 kere ishal şeklinde mukuslu bazen kanlı kakamız vardı gitmediğim doktor kalmadı en son çoklu besin alerjisi tanısı kondu şuan çok katı diyet yapıyorum ama bazen diyete rağmen mukusa çeviriyor çoçuk gastrontoloji doktorumuz mama önerrdi en azından günde bir kerede olsa mama vermem gerekiyor bağırsaklarının düzelebilmesi rahatlaması için ama biberon asla tutmuyor philips avent,lansinoh,nuk ,wee baby biberonlarını
aldım ama hepsi çöp hiçbiriniden içmiyor kaşık biberon aldım onlada sinirleniyor az geliyor diye ve 150 cc bir öğünde kaşıkla gerçekten zor 🫣ne önerirsiniz emzikte almıyor güzel çoçuğum😅🥹