Ben de baktım, bebeğim alerjik bi bebek. Neye alerjisi olduğunu anlamaya çalıştığım zamanlarda Emmeyi istemediği anlarda merak ediyordum acaba tadı kötü mü acı mı, o yüzden mi istemiyor ağlıyor diye. Birkaç kere bakmıştım sadece. Eşim hiç bakmadı ama baksa da caiz bir durum. Eşime caizken bana caiz olmaması gibi bir durum olamaz herhalde 😊 bu arada ilahiyat mezunuyum. Bilgim olarak söylüyorum