Hanımlar selam 👋🏻
1 hafta önce ayağımı kırdım sağolsun kayınvalidem hemen geldi yanıma her işimi yapıyor bebeğime bakıyor. Ama delirmek üzereyim 5 aylık bebeğimin bütün düzeni bozuldu gece bizimle 12lere 1lere kadar oturuyor. Diş çıkarma döneminde olduğu için kabullendik zorlamadık ama 1 haftadır dürtüyor bizi 😂 Uyku saatinde bütün rutinleri yapıp beşiğine bırakıyorum yarım saat geçmeden uyanıyor ayağım alçıda olduğu için kucaklayıp alamıyorum salonda oturuyoruz yanımızda yatırıyorum bir koltukta bu sefer de 2 saat sonra uyanıyor gece uykuları hep bu şekilde 2-3 saatte bir uyanıyor. Gündüz uykularında da yine beşikte olursa erken uyanıyor, salonda koltukta yatıyorum 1,5-2 saat uyuyor. Alçım açılınca napıcam nasıl alıştırıcam tekrar bilmiyorum. Fikir verir misiniz 🥲