Mom9 38günlük kızım gaz sancısı bazk günler yoğunlaşıyo geceden beri düzgün uyuyamadı gazdan. Ikınıyo çokça. Emmek istiyor çok emdiği zamanda sütümü kusuyo. Şimdi ilk defa emzik verdim ıkınması geçti sakinleşti. Hiç yadırgamadı ağzından atmadı. Acaba meme reddi olur mu yanlış mı yaptım? :(
ma9419 Mom9 hayır canım olmaz benimki de 45 günlük emziriyorum. Emziği de uykuya geçerken kullanıyoruz bi sorun yaşamadım