Anneler selam . Bebeğim 6 ay 4 günlük ek gıdaya başladık sebzelerden tattırıyorum çok az zeytinyağı koyuyorum içine. Aynı zamanda mamayla besleniyor sma 2 numaraya geçtik. Bir kaç gün öncesine kadar bebeğim günde bir kez kakasını yapardı bazende 2. Günü yapardı . Ama bir kaç gündür günde 4-5 kez kaka yapıyor acaba ek gıdadan mı mamadan mı kaynaklı bu durum . Bilgisi olan başına gelen var mı