bademerve_ Allahım ölüyorum iki ayağımda da baş parmaklarımda tırnak batması var ve doğumda 2ay sonra falan oldu aylardır çekiyorum en son dr gittiğimde oksitle yaktı öldüm öldüm dirildim bu ne acıdır yarabbbbiiiim
19032020 bademerve_ benim de ayak baş parmaklarımda vardı bir podolog buldum ve tel taktırdım çok rahatladım üç kez yeniledi yaklaşık 4 ay kadar sürdü tüm tedavi. Daha sonra da pedikür yaptırdım biraz daha iyi şu an 🙏🏻 Öneririm
adakus48 bademerve_ benimde hamileyken olmuştu ilk defa podologa gittim 4-5 seansta düzeldi nerdeyse bi sene olacak olmadı bi daha