Kizim 3,5 yasinda. Ve 3 yasina hic uzamadi. Kac defa doktora goturdum. En son cinko verdiler. O biraz ise yaradi gibi. Daha sonra olmayan saclarinin uclarindan oestim iyice kisaldi yani. Ve ecowell sampuan kullanmaya basladik. Su an saclari cok hizli birsekilde uzamaya basladi.