Esss__ Merhaba bebeğimin göbeğinde granülom denilen çıkıntı oluştu. Bu durumu yaşayan var mı? Bu şekildeyken banyo yaptirabilir miyiz??
Cgtyy Esss__ oğlumda da vardı 40 ı çıkınca gümüş nitrat çıbuk verdi çocuk cerrahı. İlkini kendi yaptı kalan 2 sini de biz yaptık evde sabah sürüp akşam bebeği yıkadık 4. Gün kendiliğinden o doku düştü şimdş yeri biraz koyu renk ama akıntı falan yok
Esss__ Seli_m merhaba biz bebegimizi doktora götürdük gümüş nitrat çubukla o parçayı temizlediler. Kendi kendine geçen bir sey degil sanirim mudahele gerekiyor
Seli_m Esss__ teşekkür ederim, ben araştırdım, rusca bir bilgiye ulaştım sofra tuzuyla kuruttuk o dokuyu, iki gün sonra düştü
Kivitonunannesi Seli_m cok canım sıkıliyor tuz acaba ise yarar mı doktorlar yapamadı 3 farklı doktora gittik test bile yaptırdım sıkıntı yok o çubuk gecirmiyor ama