Bu kez sevincimi paylaşmak istedim kızlar. Uzun zamandır amatör çalıyordum. Profesyonel çalmak için bir kursa yazıldım ve bugün ilk dersimizi yaptık. O kadar mutluyum ki anlatamam. Hayatımda sorumluluklarım dışında farklı bir alan açıldı: yalnızca kendim için yaptığım bir etkinlik. Bunun bu kadar iyi hissettireceğim bilseydim daha erken başlardım. Var mı gitar çalan ne dersiniz ne kadar zaman alır iyi derece de çalmam ? 🥰