Angels21 yani bilmiyorum ama bana çok farklı geldi böyle et parçaları vs olması. Benim oğlumun en üst deri kısmı çok şişip ödemlendi çünkü darlık varmış o falan da açıldı ona rağmen yine normal görüntü de ve ucu falan dışarıdaydı tekrar başka bir doktora mı gösterseniz?