Bozay 7,5 aya kadar ayakta sallanarak uyudu sonra eğitim aldık. İlk 4 ay akşam 7de gece uykusuna geçer gece iki üç kere ben beslerdim kendi sabaha kadar kalkmazdı. Gündüzleri de üç dört saat kesintisiz uyurdu. Ama üstümde uyurdu ☺️ 5 ay itibariyle gündüz uykuları 30-45 dakikayı geçmiyordu haliyle bir saat sonra tekrar uyumak isteme tekrar sallanma uyuyordu yine yarım saat sonra kalkıyordu. Günümün yarısı sallamayla geçiyordu ama gece uykusunda yine sıkıntımız yoktu. Ya ben alarm kurup 4 saatte bir beslerdim ya da kendi kalkardı. Uyku eğitimi aldık şu an 8 ay 25 günlük çok şükür gündüzleri 2-3 saat kesintisiz uyuyor. Gece yine 4-5 saatte bir beslenmek için kalkıyor mama içip uyuyor