11 bucuk aylik bebeğim her iki eliyle karnına vurup duruyor. Doktora gideceğim ama merakta ettim bunu yapan bebekler de var mı acaba? Gidene kadar evham yapacağım biliyorum. Belki sizlerin bildiği ya da yaşayıp düzeldiği bir durumdur diye sormak istedim.