Herkese merhaba, bebeğimde reflü hastalığı var ve bunun için gaviscon infant kullanmaya başladık çok iyi gelmişti ama şu an türkiyede hiç bir yerde ilacı bulamıyoruz ve bebeğimiz tekrar kusmaya başladı elinde bu ilaçtan olan varsa ücretini ödeyerek almak istiyoruz lütfen elinde olan varsa yardımcı olabilir mi?