Beraninannesii Bugleminannesii chefplus termos çok iyi ben yengemden ödünç almıştım bir dönem 24 saat sıcak tutuyor . Daha sonra eşimin kardeşi bize dijital sıcaklık göstergeli Daphnela diye bir marka almış ortalama10 saat kadar sıcak tutuyor oda yeterli geliyor şimdilik bize.
kolonyalimendil Bugleminannesii ben e bebekten aldım çok memnunum 350ml 179 TL 8 saat sıcak tutuyor neredeyse 10 saat sonunda mama yapılamayacak dereceye geliyor
Melekbas Bugleminannesii stanley kullaniyorum ben uc yildir normalde oglum mamaya gecince onada aynisindan almistim 14 saate kadar icebilecegi sicaklikta kaliyor ama ben kaynayinca koyuyorum termosa
Adakaybike Bugleminannesii Baby plus 450 ml olanından aldım 1 senedir kullanıyorum hiç bi problem yaşamadım bi bakabilirsiniz
Maviii2 Bugleminannesii valla A101 den aldık canım 45 liraya gece koyuyorum ertesi gün öğlene kadar sıcak kalıyor 7 den sonra ılık oluyor ama yine de mama yapılacak kıvamda bence yeter
pitircikk Bugleminannesii penguen termos 2,5 sene önce ilk çocuğum için almıştım. O zaman 24 saat kadar sıcak tutuyordu. Şimdi ikinci bebeğim için kullanıyorum 12-13 saat kadar sıcak tutuyor yine
Busranehirmila Bugleminannesii bulunduğunuz ilde decathlon varsa çok çok tavsiye ederim hem fiyatı uygun hem de saatlerce sıcak tutuyo. Sıcak tutma saatleri farklı farklı bir sürü modeli var
Busranehirmila Bugleminannesii aldığımda çoğu yerden daha ucuzdu ama geçen sene aldığım için fiyatını hatırlamıyorum. İnternetten bakabilirsiniz ama
Bugleminannesii Ben daha çok 1litrelik olsun diye düşünüyorum dışarı uzun süre kaldığım zmaan küçükler yetersiz
kamyon_leo Bugleminannesii direkt kaynadıktan sonra koyunca uzun süre yetiyor aslında çünkü sıcak suyu 30 ml falan katıp gerisini ılık su ekleyebilirsiniz