Kuzeymomss ikizannesi4242 Evet. Benim oğlum doğduğu gün bir kulaktan kalmıştı. Yoğun bakımdan çıktıktan sonra götürdük yine uyurken getirin demişlerdi
Evaninanasi ikizannesi4242 biz de 2. Kez fototerapi aldığımız için 6. Ayda tekrar yaptımamız istendi. Şu an 3 aylık ama bakalım nasıl olacak
ikizannesi4242 Kuzeymomss 6 aylık olunca tekrar bir test istendi ama bebeklerim zaten çok zor uyuyor nasıl yaptıracam bilmiyorum
ikizannesi4242 Kuzeymomss ilk doğduklarında bir test yapıldı geçtik . Yoğun bakımda kaldıkları için 6 aylık olunca tekrar bir test istendi. Yoğun bakımda verilen ilaçlar kulağa zarar verdi mi diye. Odyometrist istedi
pitircikk ikizannesi4242 o zaman uyumaları gerekmez heralde ya. Bizim ilk testte de uyanmıştı bebiş, ben emzirirken yaptılar sorun olmadı
ikizannesi4242 pitircikk inşallah gerek yoktur ya . Bebeklerim evde zor uyuyor dışarıda daha huysuz oluyorlar