bebekars 8aylık bebeğim SMA optipro kullanıyoruz ama iyi geceler olanının farkı nedir? Kullanan varmı?
Zlm bebekars iyi geceler hazımsızlık sorunu çeken bebekler gece rahat uyusun diye imiş bende firmaya sordum öyle dediler
Yusaydef bebekars ben 1 defa aldım iyi geceler tok tutsun diye gerçekten çok kıvamlı yapısı tok da tutuyor uykularımız düzene girdi sık uyanmalar azaldı
babyyyy1 Iyi geceler hic iyi degil cok çabuk aciktiriyor ve gaz sorunu yaptı bizde optipro kullanıyorum cok memnunum