Benım kızım 3 aylık o da hala kusuyor, hatta altını degıstırırken bıle kendını sıkınca fılan kusuyor gayet normal ınsanı bıktırıyor tabı sürkelı üst degıstır fılan ama kılo alımı normalse sıkıntı yoktur bence, bazen cok emıp fazlasını kusuyorlar, 2 aylıkken yakasına önluk koyabılıyorsunuz fakat 3.ay da önlüğü agzına sokmaya calısıyor bogulur korkusuyla takılmıyor, kıyafet degıstır dur işin yoksa,