Egeninannesi09 hey gidi ne çektim tazyikten valla ben pek çok şey denedim yine de çok fazla geliyordu en iyi yöntem bebeği olabildiğince dik tutarak emzirdim boğazına kaçmadın diye bir de 2 kere hatta 3 kere üst üste aynı memeden veriyordum çünkü o tazyikli gelen kısım su gibi oluyordu diğerine de toplayıcı takardım zaten birinden emince diğerinden fıskiye gibi akıyordu toplardım onu arada da canım çok acırsa sağıyordum ama sağmak daha da artırıyormuş çok yapmamaya çalıştım çok şükür hiç Mastit olmadım kıyısından döndüm ama şimdi 5 buçuk ay oldu artık tazyikte yok göğüste şişlik de yok balon gibi sondu ama süt var çok şükür hala sadece anne sütü devam yanlış hatırlamıyorsam benim 2 3 ayda düzeldi