mehaak ben sabah kahvaltısın da zeytin ekmek ve salatalık yedim 8 ay boyunca kesinlikle paketli ürün yemedim doktorumuz deneme yaparak git dedi ama ben herşeyi bir an da kestim öğlenleri salatalık su gibi şeyler tükettim akşamları da balık eti kuzu eti ve tavuk eti tükettim hatta tavuk etini biraz fazla tükettiğim için ona da alerjisi oluştu bi süre tavuk da yiyemedim bol bol yeşillik salatası sıvı yağ bile kullanmadım limon bile kullanmadım asit alerji yapar diye salça domates hiç bişey kullanmadım soda içmedim kuruyemiş çikolata asla yemedim ben çok ama çok sert bir diyet yaptım şükür ki 18 ay da hepsinden kurtuldum doktorumuz bile tebrik etti beni bu konuda keskin olmanız lazım çünkü siz şimdi önlem almazsanız bu çocuklar kreşe okula gidince kimse takip etmez ve bu alerji çok yabana atılacak bir durum değil astım krizlerine sebep oluyor 3 yaşından sonra açıkçası yaşamayan bilmez resmen nefsiniz ile terbiye ediliyorsunuz büyük imtihan dışarı çıkmadım uzun bir süre bir yerde yiyecek görürüm de canım çeker diye ama tabi eş de önemli bir faktör sizinle oda aynı şeyleri yemeli Allah yardımcınız olsun inşallah tez zaman da kurtulun