sifirekran_bolkitap Ben gece yatmadan bir kere sürmüştüm onla beraber prospan ve cold mix de kullandım sf de verdim nebülzatörle fayda etti ama combo yaptığım için hangisi etti bilemedim
tkcmn sifirekran_bolkitap bebeginiz ne kadarlık benimki henuz 4aylik acikcasi cold mix kullanmayi istiyorum ama çekiniyorum bi zarari olurmu diye
Cns15 tkcmn 3 aylık benimki de evet fiyat olarak pahalı gerçektek ama nohut kadar sürülmesi gerekli zaten uzun süre götürür